2052 تن كالای اساسی در كردستان آماده توزیع است

2052 تن كالای اساسی در كردستان آماده توزیع است آنی بازار: سنندج - مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد كشاورزی كردستان اظهار داشت: 2 هزار و 52 تن كالای اساسی و مورد نیاز مردم با هدف تنظیم بازار این استان در آستانه ماه مبارك رمضان، آماده توزیع است.


شهریار حنیفی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه مجوز توزیع این میزان كالای تخصیصی هفته آینده صادر می شود، اظهار نمود: این كالاها شامل 602 تن برنج هندی، 200 تن شكر، 50 تن گوشت قرمز منجمد و یك هزار و 200 تن گوشت مرغ منجمد است.
وی اضافه كرد: این میزان كالا برای تنظیم بازار و جلوگیری از رشد قیمت محصولات همزمان با فرا رسیدن ماه مبارك رمضان در فروشگاه های زنجیره ای، شركت های تعاونی كارگری و كارمندی و همینطور شركت های تعاونی روستایی بین مردم توزیع می گردد.
حنیفی تصریح كرد: پشتیبانی از مردم كم درآمد از دیگر اهداف این طرح است و مقرر شده با همكاری سازمان جهاد كشاورزی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان امكان توزیع این كالاها در بعضی از فروشگاه های مورد تایید این سازمان در مناطق حاشیه نشین و كم درآمد شهرها هم فراهم گردد.
وی خاطرنشان كرد: بررسی سلامت این كالاها از مهمترین محورها در طرح توزیع است كه از جانب كارشناسان دانشكده علوم پزشكی و اداره كل دامپزشكی به صورت مستمر از سردخانه ها و انبارهای محل نگهداری كالاها، به صورت مستمر بازرسی می گردد.
به گزارش آنی بازار به نقل از ایرنا، همه ساله در روزهای ماه مبارك رمضان برخی كالاهای اساسی و مورد نیاز مردم با نرخ دولتی و پایین تر از قیمت روز بازار برای تعادل بخشی و تنظیم بازر بین مردم توزیع می گردد.
حدود 56 هزار واحد صنفی دارای پروانه كسب در استان كردستان وجود دارد كه از این تعداد، 29 هزار واحد در مركز استان مستقر است و حدود سه درصد از این واحدهای صنفی فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای محسوب می شوند.
3034/9102


1397/02/20
20:46:04
5.0 از 5
5314
تگهای خبر: بازار , شركت , فروش , فروشگاه
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۴
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش