استفاده از پمپ و مخزن برای افزایش فشار آب

استفاده از پمپ و مخزن برای افزایش فشار آب به گزارش آنی بازار با توجه به كم شدن فشار آب منازل و آپارتمان ها باید راه حلی برای غلبه بر افت فشار آب یافت.


برای این کار استفاده از پمپ و مخزن پیشنهاد می شود به تازگی مخازن آب را با مواد پلاستیکی می سازند که نسبت به تانک های گالوانیزه سابق هم ارزان تر هستند و هم بهداشتی تر. تانک های پلاستیکی در حجم های ۱۰۰ تا ۲۰ هزار لیتر تولید و ساخته می‌شوند.
وصل کردن مستقیم پمپ به لوله آب شهر از لحاظ اخلاقی و فنی کار اشتباهی است. به جای آن می توان مخزن را مستقیم به لوله آب شهر وصل کرده و پمپ را هم به مخزن متصل نمود وقتی مخزن پر از آب می شود آب توسط پمپ به داخل ساختمان پمپاژ می شود. فشار آب خروجی پمپ ها متفاوت است پمپهای نیم اسب تا چند اسب فشار و دبی خروجی متفاوتی تولید می کنند. پمپ خانگی یک اینچ از نیم تا یک اسب قدرت دارد و می تواند تا ارتفاع ۷۰ متری آب را پمپاژ کند. پمپ های صنعتی تا چند اینچ هستند و با برق سه فاز کار می کنند و قدرت های بسیار بالاتری نسبت به پمپ های منازل دارند.

مخزن آب پلی اتیلن

نصب پمپ و مخزن جهت ذخیره و استفاده از آب

با ترکیب پمپ آب و تانک آب می توانید همیشه در طول شبانه روز فشار آب مناسب داشته باشید مخازن پلی اتیلن با افزایش ضخامت آنها نیز افزایش می یابد و کلیه حجم ها در لایه بندی های پک تا چند لایه تولید می‌شود همچنین مخازن کاملاً یکپارچه و بدون درز هستند و در مدل‌های عمودی و افقی موجود هستند در مخازن افقی چهار محل اتصال و در مخازن عمودی ۸ محل برای نصب اتصالات تعبیه شده است.
درب مخازن متناسب با حجم و به صورت پیچی طراحی شده است شیارهای تعبیه شده روی بدنه باعث قوی تر شدن و زیبایی محصول می شود مخازن تک لایه برای نگهداری مواد شیمیایی و سوختی مناسب است و مخازن سه لایه برای نگهداری طولانی مدت آب بدون تغییر رنگ و بدون تغییر بو و مزه و برای جلوگیری از نفوذ نور خورشید به داخل مخزن توسط لایه ضد ماوراء بنفش مناسب است مخازن پلی اتیلن چهار لایه برای جلوگیری از نفوذ خورشید به داخل مخزن به طور ۱۰۰% توسط لایه داخلی محافظت می شود. افزایش ضخامت مخزن پلی اتیلن و بالا بردن مقاومت از ویژگی های مهم مخازن ۴ لایه می باشد

نکات ضروری جهت حمل نصب و نگهداری تانک های پلی اتیلن

مخازن را روی سطح کاملاً صاف نصب کنید و از آتش و مواد گرمازا دور نگه دارید همچنین محل نصب را کاملا یکدست ایجاد کنید و از برخورد اشیاء نوک تیز و داغ به بدنه مخازن جلوگیری کنید که محل نصب باید بزرگتر از پایه‌های مخزن باشد و در مخازن هنگام استفاده در تمام مدت بسته باشد مخازن پلی اتیلن را از الکتریسته دور نگه دارید زمانی که مخازن پلی اتیلن از مایعات پر است آرام رانندگی کنید جهت ساخت فونداسیون محل نصب مخزن از مصالح محکم و قوی استفاده کنید اتصالات ورود و خروج سیال الزاماً در محل پیش بینی شده روی مخزن نصب شود

 

 

 

1397/04/05
15:01:04
5.0 از 5
7266
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۳
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش