8919 نفر ساعت آموزش استاندارد در كردستان عرضه شد

8919 نفر ساعت آموزش استاندارد در كردستان عرضه شد آنی بازار: سنندج - مدیركل استاندارد استان كردستان از عرضه هشت هزار و 919 نفر ساعت آموزش های مهارتی در رابطه با استاندارد طی هفت ماه گذشته از سال جاری اطلاع داد.


منصور لهونیان روز یكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینكه یكی از وظایف اصلی هر دستگاه اجرایی برگزاری دوره های آموزشی در جهت ارتقای سطح است، اضافه كرد: 31 دوره و كارگاه آموزشی در این مدت برگزار كرده ایم.
وی افزود: این دوره ها با همكاری شركت های آموزشی تایید صلاحیت شده همكار استاندارد و دارای پروانه معتبر برگزار شده است.
مدیركل استاندارد استان كردستان تصریح كرد: از تعداد 31 دوره، 11 مورد را اداره كل و 20 مورد را شركت های آموزشی برگزار كردند.
وی خاطرنشان كرد: مخاطبین این دوره های آموزشی را مدیران كنترل كیفیت واحدهای تولیدی، كارشناس آزمایشگاه های همكار، كارشناسان استاندارد و كاركنان دستگاه های اجرایی استان تشكیل دادند.
لهونیان افزود: علاوه بر هفت هزار و 569 نفر ساعت آموزش برای مخاطبین مذكور یك هزار و 350 نفر ساعت آموزش استاندارد هم برای كارآموزان در این اداره كل عرضه شد.
وی اظهار داشت: این دوره های آموزشی به منظور آشنایی دانشجویان و مدیران كنترل كیفیت با استاندارد و قوانین و مقررات سازمان ملی استاندارد برگزار شده است.
در حال حاضر 260 واحد تولیدی در سطح استان كردستان تحت پوشش استاندارد است و حدود 470 فراورده هم زیرنظر استاندارد در استان تولید می گردد.
7348/9102


1397/08/13
11:54:33
5.0 از 5
4328
تگهای خبر: آموزش , تولید , دستگاه , سازمان
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۵
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش