کاهش حضور خودرو در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصول

کاهش حضور خودرو در نمایندگی ها با افزایش کیفیت محصول آنی بازار: همزمان با بیست و دومین نمایشگاه خودرو مشهد، مدیرعامل و تعدادی از مدیران ارشد فروش و خدمات بعد از فروش سایپا از تعدادی نمایندگی شهر مشهد بازدید و از نزدیک در جریان وضعیت عملکرد و مشکلات آنها قرار گرفتند


اخبار شرکت ها؛ به گزارش سایپانیوز، محمد علی تیموری در حاشیه بازدید از این نمایندگی ها در مورد وضعیت عملکردی و اجرائی شبکه خدمات بعد از فروش گروه سایپا اظهار داشت: طبق گزارش های دریافت شده از شبکه نمایندگی ها خوشبختانه در سه ماه اخیر با ارتقا کیفیت انجام شده در محصولات، مراجعه مشتریان به نمایندگی ها برای تعمیرات کم شده و این موضوع مشهود بود و این خبر بسیار خوبی است.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با اشاره به نظم و احترامی که در نمایندگی های مشهد برای مشتریان به وجود آمده اظهار داشت: در این بازدید و در گفتگو با عوامل نمایندگی مشخص شد که کارکنان نمایندگی ها از دانش فنی خوبی برخوردار می باشند و همین اشراف علمی در برطرف نمودن عیوب خودرو، موجب رضایت مراجعین به این نمایندگی ها شده است.
او اظهار داشت: افزایش و ارتقا رضایت مندی مشتریان نیاز به زیر ساختی تحت وب دارد که بتوان بصورت آنلاین از مشکلات باخبر شویم و برای رفع عیوب برنامه ریزی نماییم و این مساله در دستور کار گروه سایپا قرار گرفته است.
تیموری با اعلان اینکه باید ارتباط کارشناسان فنی، مهندسی و کیفی سایپا با نمایندگی ها افزایش یابد، اظهار داشت: با حضور کارشناسان فنی سایپا در نمایندگی ها عیوب خودرو ها بررسی و در صورت تکرار، به واحد مهندسی گزارش داده می شود که رفع عیب شود و در صورتیکه ایراد به پروسه تولید مربوط شود گزارش به خطوط تولید ارسال تا عیوب برطرف شود.
او اشاره کرد: کمبود احتمالی قطعات در نمایندگی ها مربوط به قطعات الکترونیکی خودرو ها است و با توجه به این که قطعات الکترونیکی پلت فرم ها یکسان نیست و از سویی به سبب محدودیت های تامین، امکان انبار کردن این قطعات در انبار نمایندگی ها وجود ندارد پس از سفارش گذاری تا دریافت قطعه از سایپا یدک به نمایندگی زمان بر خواهد شد.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا اشاره کرد: خوشبختانه در سه ماه اخیر عرضه لوازم یدکی به بازار بیش از 300 درصد نسبت به زمان مشابه سال قبل بالا رفته و این لوازم برمبنای استاندارد تولید و با قیمت مناسب ارائه شده است پس دراین زمینه مشکل خاصی وجود ندارد.
او اضافه کرد: شبکه نمایندگی ها باید در سطح شهر با فروشندگان لوازم یدکی تعامل ایجاد کنند و بصورت شبکه ای، لوازم استاندارد را در سطح منطقه خود توزیع کنند و با این پروسه مانعی بزرگ در جلوگیری از ورود لوازم قاچاق به بازار خواهند بود.
تیموری اشاره کرد: نمایندگی ها باید توزیع لوازم یدکی برای خودرو های غیر گارانتی را در دستور کار خود قرار دهند تا مشتری ها از قطعات ایمن و استاندارد بهره ببرند و تامین این قطعات در دستور کار شرکت سایپایدک قرار گرفته است.
او توسعه کسب وکار نمایندگی ها را یکی از اولویت های گروه سایپا دانست و اظهار داشت: شبکه نمایندگی ها باید به سمت آپشنال کردن محصولات حرکت کنند چونکه برخی از درخواست های مشتریان دراین زمینه را نمی توان در خطوط تولید خودرو اجرا کرد و در زمینه آپشن کردن محصولات باید اجرا شود، پس نمایندگی ها باید نیاز  مشتریان خودرا شناسایی و با هماهنگی سایپایدک این موارد تامین و در اختیار مشتری قرار گیرد.



1401/06/13
23:31:31
5.0 از 5
315
تگهای خبر: بازار , تولید , خدمات , خودرو
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۴ بعلاوه ۵
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش