وزیر نیرو:

1370 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق به مردم پرداخت گردید

1370 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی برق به مردم پرداخت گردید به گزارش آنی بازار، وزیر نیرو اظهار داشت: مطابق وعده ای که دادیم نزدیک به 1370 میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به بخش خانگی پرداخت گردید


به گزارش آنی بازار به نقل از فارس، علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو، در تشریح کارهای یکساله دولت سیزدهم در زمینه برق گفت: شهریور سال 1400 ناترازی سنگینی در صنعت برق وجود داشت و احکام برنامه ششم توسعه در زمینه افزایش ظرفیت تولید برق محقق نشده بود. بر این مبنا برنامه ای برای جبران ناترازی برق تقدیم مجلس شد و جزییات این برنامه را در کمیسیون اقتصادی بررسی کردیم.
وزیر نیرو با اشاره به این که در جلسه امروز کمیسیون اقتصادی عملکرد وزارت نیرو در قالب برنامه تقدیمی سال قبل به مجلس بررسی گردید، اظهار داشت: عمده اقدامات در زمینه برق در دو بخش تقسیم بندی می شود. افزایش ظرفیت نیروگاهی کشور بخش اول بود که ما برنامه ریزی کردیم و اقدامات ما حاکی از افزایش ۶ هزار مگاواتی ظرفیت تولید نیروگاهی شامل نیروگاه های حرارتی و نیروهای تجدید پذیر و ارتقای توان است.
*مشارکت 42 درصد مردم در صرفه جویی برق
وی اضافه کرد: اقدام دوم مدیریت مصرف با در نظر گرفتن منطق اقتصادی بود، ما در بخش خانگی شاهد صرفه جویی 42 درصد از مشترکان این بخش بودیم.
محرابیان ضمن تشکر از همراهی مردم اظهار داشت: تشکر از مردم با پاداش صرفه جویی در دستور کار قرار گرفت و مطابق وعده ای که کردیم، نزدیک به ۱۳۷۰ میلیارد تومان پاداش صرفه جویی به بخش خانگی پرداخت گردید.
وزیر نیرو اشاره کرد: راه اندازی 6 هزار مگاوات نیروگاه و صرفه جویی مردم در بخش خانگی سبب شد تا انرژی بخش تولید و صنعت به خوبی تامین گردد.
پایان پیام/


1401/08/11
09:42:06
5.0 از 5
418
تگهای خبر: اقتصاد , تولید , راه اندازی , صنعت
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۴
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش