تمامی راه های گیلان باز است یا بارش برف در بعضی محورهای كوهستانی

تمامی راه های گیلان باز است یا بارش برف در بعضی محورهای كوهستانی آنی بازار: رشت - ایرنا - مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان با اشاره به بارش باران و برف در راه های استان اظهار داشت: تمامی محورهای گیلان باز است و تردد در آنها جریان دارد.


محمدرضا نازك كار روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اضافه كرد: از شب گذشته در بعضی مناطق كوهستانی استان بارش برف شروع شده و در محورهای اسالم - خلخال بارش برف به 15 سانتیمتر، پونل - خلخال 10 سانتیمتر و مناطق بالادست آستارا - اردبیل در حد سپیدپوش رسیده است.
وی با اشاره به اینكه برپایه بخشنامه پلیس راه در این فصل باید خودروها در مناطق كوهستانی زنجیرچرخ همراه داشته باشند، ادامه داد: راهداران هم در راه های استان مستقر هستند تا مشكلات احتمالی را برطرف كنند.
نازك كار به رانندگان سفارش كرد كه پیش از حركت، طی تماس با سامانه 141 از وضعیت راه های استان آگاه شوند و در صورت تردد از مناطق كوهستانی استان، تجهیزات ایمنی لازم را به همراه داشته باشند.
وی همینطور از رانندگان خواست تا با عنایت به بارش باران و بدنبال آن لغزنده بودن جاده های استان، با رعایت سرعت مطمئنه و مقررات راهنمایی و رانندگی، سفری ایمن را برای خود و دیگران رقم بزنند.
مدیركل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان در خاتمه سخنانش اظهار داشت: تابحال گزارشی در خصوص ریزش و رانش كوه در راه های استان دریافت نكرده ایم.
در حال حاضر 482 راهدار در قالب 41 اكیپ راهداری به همراه 274 دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین و 30 دستگاه خودروی سبك در راهدارخانه ها برای مرتفع ساختن مشكلات احتمالی در راه های استان مستقر هستند. 16 راهدارخانه ثابت و 9 راهدارخانه سیار در گیلان فعال است.
بر اساس اعلام اداره كل هواشناسی گیلان، آسمان امروز استان ابری و مه آلود، همراه با بارندگی و وزش باد (گاهی شدید)، احتمال رعد و برق و تگرگ، در ارتفاعات بتدریج با بارش برف خواهد بود.
خبرنگار: سلیمانی ** انتشاردهنده: كبیری
7296 / 2007


1396/09/16
15:58:51
5.0 از 5
4592
تگهای خبر: خودرو
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش