دبیر كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس خبر داد:

حضور بانك پارسیان در طرح های آب رسانی و گاز رسانی به مناطق محروم

حضور بانك پارسیان در طرح های آب رسانی و گاز رسانی به مناطق محروم آنی بازار: دبیركمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس با اشاره به حضور بانك پارسیان در طرح های توسعه ای كشور اظهار داشت: بانك های دولتی و خصوصی در تامین مالی طرح های اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش داشته ‎اند.



به گزارش آنی بازار به نقل از مهر و به نقل از روابط عمومی بانك پارسیان، علی بختیاری دبیر كمیسیون كشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور بانك پارسیان در طرح های توسعه ای كشور اظهار داشت: بانك های دولتی و خصوصی در تامین مالی طرح های اشتغالزایی و توسعه روستایی نقش پررنگی داشته ‎اند. بعضی از بانك ها از محل منابع صندوق توسعه ملی، در شهرهای كمتر از ۱۰ هزار نفر جمعیت وام هایی در چارچوب اشتغالزایی اعطا كرده اند كه در رفع معضل بیكاری تاثیر قابل ملاحظه ای داشته است.
وی اضافه كرد: بانك پارسیان علاوه بر این در نمایش تسهیلات به بخش خصوصی یا پرداخت تسهیلات در بخش قرض الحسنه، ازدواج، جهیزیه، درمان و كمك به مددجویان كمیته امداد و بهزیسیتی همواره پیشرو بوده است.
نماینده بافت، رابر و ارزوئیه بیان كرد: بانك های خصوصی همین طور در طرح های آب رسانی و گازرسانی به مناطق محروم و مرزی با دولت مشاركت داشته اند. بانك پارسیان ویژه تر به این بخش وارد شده به صورتی كه خدمات این بانك در آب رسانی طبق ماده ۵۶ توافق كنسرسیوم در طرح های عمرانی كشور و پشتیبانی از تولید داخلی ستودنی است.
وی اشاره كرد: بعضی از بانك های خصوصی در طرح گازرسانی از بندرعباس به سیرجان با شركت گلگهر مشاركت داشته اند و مبادرت به سرمایه گزاری نموده اند كه اساسا در رفاه حال مردم نقش تعیین كننده ای خواهد داشت.
بختیاری همین طور اظهار داشت: تلاش بانك های خصوصی و خصوصاً بانك پارسیان در بخش های دیگر هم قابل توجه است. برای نمونه بانك های خصوصی در ساخت بیمارستان، نوسازی ناوگان حمل ونقل، پراخت تسهیلات به مردم و آبرسانی و گازرسانی به مناطق محروم مطلوب بوده است و امید می رود كه عملكرد آنها در این راستا ادامه دار باشد.

1397/10/17
21:34:41
5.0 از 5
4458
تگهای خبر: ارز , بازرگانی , بانك , تسهیلات
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۶ بعلاوه ۳
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش