چرا تبلیغات آنلاین بازخورد خوبی برای شما دارد؟

چرا تبلیغات آنلاین بازخورد خوبی برای شما دارد؟ آنی بازار: همان گونه كه كسب وكارهای مختلف به تدریج وارد دنیای مجازی و وب شده اند، تبلیغات نیز به دنباله آن وارد این فضا شده است.



به گزارش آنی بازار به نقل از مهر، امروزه افراد زمان زیادی را صرف گشت وگذار در فضای مجازی می كنند و خیلی از اطلاعات خودرا از این طریق دریافت می كنند و دیگر روزنامه ها، مجلات و حتی بیلبوردها جذابیت و طرفدار بسیاری ندارند و مردم بدون توجه تنها از كنار آنها گذر می كنند. اگر شما بتوانید با استفاده از روش های مختلف تبلیغات، كسب وكار خودرا در این فضا به افراد معرفی كنید موفق به جذب خیلی از مخاطبان خود خواهید شد و یا ترافیك ورودی بسیاری را روانه سایت خود كنید.
تبلیغات در گذشته و اكنون
اگر بخواهیم شروع تبلیغات به شكل امروزی را تعیین نماییم، می توانیم به قرن هجدهم میلادی و به ظهور روزنامه در اروپا و سپس گسترش آن در جهان بازگشت نماییم. روزنامه و مطالب آن جذابیتی نوین برای اشخاص داشت و توجهات به آن معطوف شده بود. این جلب توجه موجب شد تا كسب وكارها برای معرفی خود و محصولات شان به سمت روزنامه ها روانه شوند و اینگونه همیشه قسمتی از روزنامه ها را تبلیغات تشكیل می داد. بعد از موفقیت این ایده و نمایان شدن تأثیر نوشته و تصویر بر ذهن مخاطب، به تدریج تبلیغات و نوشته ها بر روی بخش های مهم شهر قرار گرفتند.
در اوایل قرن نوزدهم میلادی و بعد از حضور رادیو، رسانه های تبلیغاتی به شكل صدا و موسیقی نیز فعال شدند و تبلیغات تا اواسط قرن نوزدهم و تا قبل از اختراع تلویزیون در چارچوب رادیو و روزنامه و تصاویر در خیابان ها و بازار ادامه داشت. تا اینكه تلویزیون نقش بسزایی در حوزه تبلیغات ایفا كرد و تبلیغات گرفتار تحول جدیدی شد. از آن بعد از تلویزیون بعنوان بزرگترین و قوی ترین رسانه تبلیغاتی نام برده شد. همزمان تبلیغات محیطی نیز به صورت جدی تر دنبال می شد و مردم در مكان های مختلف با تبلیغات محیطی و بیلبوردهایی كه شكل جدید و جذابی به خود گرفته بودند روبه رو می شدند.
در نهایت با همگانی شدن اینترنت و ورود افراد به دنیای وب، كسب و كارها نیز برای تبلیغات و معرفی و ارائه محصولات خود به تدریج به این فضا قدم گذاشتند و تبلیغات آنلاین به سرعت پیشرفت كرد و امروزه شما در سراسر فضای مجازی با تبلیغات آنلاین مواجه می شوید. با عنایت به افزایش نمایی حضور اشخاص و در واقع مخاطبین هدف كسب و كارها در فضای مجازی، می توان به این نكته اشاره نمود كه تبلیغات آنلاین به جایگاه تلویزیون در این عرصه رسیده است و بنا بر این باید به این بخش توجه بیشتر از پیش داشت.
اهداف اصلی تبلیغات
اهداف اصلی تبلیغات را می توان به سه دسته تقسیم كرد:
تبلیغات آگاه كننده: به دسته ای از تبلیغات گفته می شود كه با هدف معرفی محصول یا خدمت جدید، اطلاع رسانی به مخاطبان و آگاه كردن افراد و جامعه هدف ما صورت می گیرد. بیشتر تبلیغات در این دسته قرار می گیرند.
تبلیغات ترغیب كننده: گاهی نیاز است كه كسب و كارها مخاطبان خودرا برای خرید ترغیب كنند و آنان را به شكلی تشویق كنند تا به سمت اقدام مورد نظرشان سوق داده شوند. برای این دسته از تبلیغات نیاز است تا پیشنهاد، خلاقیت و طراحی جذابی برای مخاطبان ایجاد شود.
تبلیغات یادآور: این دسته از تبلیغات اغلب توسط شركت هایی صورت می گیرد كه برند شناخته شده ای دارند و محصول شان نیز در مرحله ی بلوغ خود قرار دارد. بدین سبب برای یادآوری به مشتریان و مخاطبان خود اینچنین تبلیغاتی را در رسانه های مختلف به نمایش می گذارند.
تبلیغات آنلاین می توانند برای هر سه مدل اهداف تبلیغاتی نتیجه بخش باشند كه هم اكنون به روش های مختلفی همچون تبلیغات كلیكی، تبلیغات ارسالی، تبلیغات گوگل و تبلیغات شبكه های اجتماعی ارائه می شود. هركدام از این روش ها خاصیت خاص خودرا دارد كه بسته به نوع كسب وكار می توانند مفید و مؤثر واقع شوند. در این مطلب تمركز ما بر روی تبلیغات كلیكی و ارسالی است.
هم حالا سایت های مختلفی همچون پایگاه های خبری و اطلاع رسانی در دنیای وب وجود دارند كه روزانه بازدیدكنندگان خیلی از آنها دیدن می كنند و به مطالعه و گردش در آنها می پردازند. این سایت ها فضایی از صفحات خودرا جهت تبلیغات كلیكی در اختیار كسب وكارها قرار می دهند كه بدین شكل جایگاه های تبلیغاتی خیلی مطلوبی برای كسب و كارها به وجود آمده تا بتوانند با استفاده از خاصیت ها و روش های گوناگون و كاربردی تبلیغات كلیكی خود شامل همسان، محصول و بنری را در معرض دید بازدیدكنندگان قرار دهند.
پیشرفت تكنولوژی سبب شده است تا زندگی و ابزارهای انسان ها هوشمند شود. نخستین خاصیت مهمی كه در تبلیغات آنلاین می توان به آن اشاره نمود هوشمند بودن آن است. این بدان مدلول است كه تبلیغات برای افرادی نمایش داده خواهد شد كه مورد هدف كسب و كارهاست. در واقع با عنایت به محتوای سایت های نمایش دهنده و با عنایت به نوع كاربرانی كه از آن بازدید می كنند، تبلیغات كسب و كارهای متناسب در آن قرار خواهد گرفت. تبلیغات می توانند برمبنای محتوا و موضوع، زمان نمایش، لوكیشن و مكان كاربران، دستگاه نمایش مورد استفاده كاربران و سایت نمایش دهنده دسته بندی و نمایش داده شوند. این خاصیت موجب خواهد شد تا نرخ تبدیل بالایی برای هدفی كه در نظر گرفته شده بود ایجاد شود. ترافیك بسیاری كه به سمت سایت های نمایش دهنده روانه می شود پتانسیل خوبی از مخاطبان هدف كسب و كارهای مختلف شامل شناخته شده و نوپا به همراه می آورد كه با استفاده مناسب از تبلیغات آنلاین، به راحتی قابل هدایت به سمت اقدام یا سایت مورد نظر كسب و كارها خواهد بود كه در نتیجه می توانند با قیمت مقرون به صرفه، ترافیك زیاد و مفیدتری جذب كنند.
یكی از خاصیت های مهمی كه در تبلیغات كلیكی وجود دارد، محاسبه هزینه تبلیغات وابسته به تعداد كلیك ها است. این بدان مدلول است كه مدیران تنها در ازای تعداد كلیكی كه روی آیتم های تبلیغاتی آنها صورت می گیرد هزینه پرداخت خواهند كرد. علاوه بر این، به سبب هوشمند بودن تبلیغات آنلاین و استفاده از ابزارهای جدید، مدیران كسب و كارها قادر خواهند بود كه آمار كلیك ها، بازدیدها، اقدامات صورت گرفته توسط بازدیدكنندگان و خاصیت های بازدیدكنندگان را در اختیار داشته باشند و با استفاده از آن به تحلیل رفتار كاربران بپردازند و در نهایت با بهبود آیتم های تبلیغاتی خود به نتیجه دلخواه شان دست یابند.
تبلیغات همسان سبك جدید و مهمی از تبلیغات آنلاین هستند كه با هدف جلوگیری از نادیده گرفته شدن توسط كاربران به وجود آمده است. این تبلیغات كاملا مشابه ظاهر سایت یا رسانه ای كه در آن قرار می گیرند، نمایش داده می شوند و حس مشابه مطالب و محتوای اصلی سایت به كاربر القا می كنند. بدین جهت میزان كلیك بر روی آن توسط بازدیدكنندگان به طرز قابل توجهی افزایش می یابد.
تبلیغات بنری نیز اگر از خاصیت های حرفه ای برخوردار باشند مؤثر خواهند بود. اول از همه لازم است كه تبلیغات بنری طراحی اصولی و قوی داشته باشند تا جذب اولیه مخاطبان را به همراه داشته باشند. همین طور باید پیام ارزشمندی را به بیننده منتقل كنند تا بعد از جذب اولیه مخاطب، مخاطب را به دنبال خود بكشد. برای نرخ كلیك به ازای بازدید ( CTR ) نیز باید هدف گذاری شود. تبلیغ بنری مفید تبلیغی است كه دارای جایگاه تبلیغاتی و محل نمایش مناسبی باشد.
یكی از جذاب ترین روش های تبلیغات كلیكی، ریتارگتینگ نام دارد. این روش برای ترغیب مشتریان و كاربرانی است كه قبل از این از سایت كسب وكار دیدن كرده اند یا مبادرت به خرید كرده اند و خرید را ناتمام رها كرده باشند. در این روش كاربر مورد نظر دنبال می شود و در سایت های مختلف تبلیغات محصول و كسب و كار شما به او نمایش داده خواهد شد. در این مورد باید در نظر داشت كه بهتر است از پیشنهادهای جذاب در زمان مناسب بهره برد تا نتیجه دلخواه حاصل شود.
یكتانت، بزرگترین پلت فرم تبلیغات آنلاین در ایران، تمامی مدلهای تبلیغاتی نام برده شده را برای تمامی كسب وكارها ارائه می كند و با بهره گیری از كادری قوی و روش های نوین، تبلیغاتی با بازخورد مطلوب و نتیجه ی ملموس به وجود می آورد. الان خیلی از كسب وكارهای حرفه ای و حتی نوپا برای معرفی محصولات و خدمات خود به مشتریان و مخاطبان شان از كمپین های پیشنهادی یكتانت استفاده می نمایند. اگر شما نیز می خواهید مانند كسب وكارهای موفق و پرطرفدار، مخاطبان بسیاری را از پربازدیدترین سایت ها به دست بیاورید، می توانید با مشاورین مجرب یكتانت ارتباط برقرار كنید. این مطلب، یك خبرآگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.


منبع:

1398/06/23
21:21:58
5.0 / 5
4029
تگهای خبر: ابزار , ارز , ارزش , بازار
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۲ بعلاوه ۴
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش