خطیب جمعه رشت: شعار سال جدید، بهترین فرصت برای تولیدكنندگان داخلی است

خطیب جمعه رشت: شعار سال جدید، بهترین فرصت برای تولیدكنندگان داخلی است آنی بازار: رشت - امام جمعه موقت رشت اظهار داشت: شعار سال جدید كه از جانب رهبر معظم انقلاب و پشتیبانی از كالای ایرانی مطرح شده، بهترین فرصت را پیش روی تولیدكنندگان داخلی قرار داده است.


به گزارش آنی بازار به نقل از ایرنا حجت الاسلام یوسف صدیق عربانی در خطبه های نماز جمعه این هفته رشت اضافه كرد: تولید كنندگان باید از این فرصت استفاده كنند و با تولید كالای با كیفیت، اعتماد عمومی جامعه را به خود جلب نمایند.
وی ادامه داد: مقام معظم رهبری بهترین خدمت و كمك را در حق تولید كنندگان روا داشتند و الان، نوبت تولید كنندگان است كه به این اعتماد، با حسن نیت پاسخ دهند.
امام جمعه موقت رشت در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به آتش سوزی های اخیر جنگل های گیلان، از گردشگران خواست در حفاظت از جنگل های استان بعنوان انفال عمومی، احساس مسئولیت بیشتری كنند.
حجت الاسلام صدیق عربانی افزود: متاسفانه به چشم دیده ام كه گردشگران حرمت میزبانان و طبیعت زیبای گیلان را نگه نمی دارند و انبوه زباله را از پنجره ماشین خود به بیرون می اندازند؛ از آنان باید پرسید آیا شما در خانه خود هم چنین رفتاری دارید؟
6070/2007


1397/01/10
16:19:26
5.0 از 5
4702
تگهای خبر: تولید
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش