سازمان هدفمندی:

مطالبات یارانه دارو و شیر خشک واریز شد

مطالبات یارانه دارو و شیر خشک واریز شد آنی بازار: بنا بر اعلام سازمان هدفمندی یارانه ها، تسویه مطالبات مابه التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به حساب ذی نفعان نهایی واریز شد.



به گزارش آنی بازار به نقل از مهر، سازمان هدفمندی یارانه ها در اطلاعیه ای اعلام نمود که تسویه مطالبات مابه التفاوت نرخ ارز دارو و شیرخشک به حساب ذی نفعان نهایی واریز شده است.
در این اطلاعیه آمده است: در اجرای جز «۲» بند (الف) تبصره «۸» و بند (پ) تبصره «۱۶» قانون بودجه سال ۱۴۰۳ کل کشور، سازمان هدفمندسازی یارانه ها با ابلاغ و اختصاص سازمان برنامه و بودجه اعتبارات یارانه دارو و شیرخشک بابت تسویه مطالبات مابه التفاوت نرخ ارز ترجیحی بهمن و اسفند ماه ۱۴۰۲ مربوط به بیمه سلامت ایران و آذر و دی ماه ۱۴۰۲ مربوط به سازمان تامین اجتماعی را به حساب ذی نفعان نهایی (داروخانه ها) واریز کرد.
خاطر نشان می سازد تسویه این مطالبات برمبنای منابع محقق شده، ابلاغ و اختصاص سازمان برنامه و بودجه و اسناد رسیده از جانب سازمان های بیمه گر انجام شده است و هرگونه ادعایی در خصوص عدم واریز به حساب داروخانه ها و مراکز درمانی مستقل و سرپایی مستلزم پیگیری از سازمان های بیمه گر است.

1403/02/22
14:39:28
5.0 از 5
258
تگهای خبر: ارز , بیمه , سازمان
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۱ بعلاوه ۱
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش