بخشدار مركزی خرمدره

آغاز ثبت نام تسهیلات 8 درصدی سرمایه گذاری در روستاها

آغاز ثبت نام تسهیلات 8 درصدی سرمایه گذاری در روستاها به گزارش آنی بازار بخشدار مركزی خرمدره، اظهار داشت: با ابلاغ دستورالعمل اجرایی پرداخت تسهیلات ارزان قیمت جهت ایجاد، استقرار یا توسعه واحدهای تولیدی درروستاها، ثبت نام اعطای تسهیلات 8 درصدی برای سرمایه گذاری در روستاها شروع شد.


به گزارش آنی بازار به نقل از ایرنا، شاهپور رضا كاظمی روز جمعه در جلسه دهیاران روستاهای خرمدره، اضافه كرد: نگاه ویژه دولت تدبیر و امید به روستاها برای اجرای منویات مقام معظم رهبری و در جهت اقتصاد مقاومتی سه طرح ویژه برای اقتصادی كردن روستاها و اشتغالزایی و جلوگیری از مهاجرت روستاییان به شهر و همینطور مهاجرت معكوس است.
وی با اشاره به طرح بنیاد بركت، اظهار نمود: تسهیلات این طرح به ایجاد، تكمیل یا توسعه انواع فعالیت های اقتصادی در مناطق روستایی اختصاص می یابد و علاوه بر این ساكنان شهر خرم دره كه محل اجرای طرح آنها در روستا باشد هم مشمول این طرح می شوند.
معاون فرماندار خرمدره، تصریح كرد: متقاضیان باید در صورت داشتن شرایط با رجوع به فرمانداری شهرستان، دفتر سرمایه گذاری بخشداری مركزی جهت معرفی به كمیته استانی اقدام كنند.
وی خاطرنشان كرد: طرح هایی با حجم كل سرمایه گذاری حداقل یك میلیارد ریال مشمول بهره مندی از این طرح می شوند و سقف تسهیلات اعطایی به طرح های واجد شرایط حداكثر 20 میلیارد ریال است.
بخشدار خرمدره، تصریح كرد: طرح های سرمایه گذاری در قالب طرح های صنعتی و معدنی به اداره كل صنعت، معدن و تجارت استان، طرح های سرمایه گذاری در حوزه كشاورزی و صنایع تبدیلی به جز طرح های دام و طیور به اداره كل جهاد كشاورزی و طرح های سرمایه گذاری در زمینه عرضه خدمات رفاهی، گردشگری و اقامتی به اداره كل میراث فرهنگی استان معرفی می گردند.
وی ابراز كرد: نرخ تسهیلات اعطایی كه توسط متقاضی پرداخت خواهد شد، 8 درصد و در صورت هرگونه تغییر در نرخ تسهیلات با استفاده از شورای پول و اعتبار، پرداخت یارانه تسهیلات با نرخ 10 درصد كمتر از نرخ مصوب شورای پول و اعتبار خواهد بود.
وی تصریح كرد: مدت قرارداد و بازپرداخت تسهیلات در قالب سرمایه در گردش حداكثر یك سال و در قالب تامین سرمایه ثابت جهت طرح های ایجادی یا توسعه ای با احتساب دوره ساخت یا تكمیل پروژه حداكثر 6 سال است.
وی تصریح كرد: دوره باز پرداخت تسهیلات برای طرح های احداثی با لحاظ دوران بهره برداری آزمایشی طرح حداكثر 2سال به اضافه حداكثر 4سال دوره بازپرداخت است.


 

1396/09/17
21:44:47
5.0 از 5
4956
تگهای خبر: ارز , اقتصاد , تسهیلات
این مطلب آنی بازار را پسندیدید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان آنی بازار در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۸ بعلاوه ۵
anibazar.ir - حقوق مادی و معنوی سایت آنی بازار محفوظ است

آنی بازار

بازار خرید و فروش